دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ , رادیو جوان , نکس وان موزیک , RadioJavan , Nex1Music

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ , رادیو جوان , نکس وان موزیک , RadioJavan , Nex1Music

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم از رادیو جوان و نکس وان موزیک , آدرس جدید سایت رادیوجوان نکس وان موزیک آهنگ ایرانی شاد میکس

طبقه بندی موضوعی
۰۵ دی۲۱:۵۷

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه

Download Music Mehdi Jahani - Doorit Adat Mishe

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه

متن آهنگ دوریت عادت میشه مهدی جهانی

یه روزی عشق من بودی یه روزی زندگیت بودم آخرین آرزوم این بود تو فقط بم بگی خوبم
تو فقط بم بگی خوبم …
الان تو این اتاق تنها دل من تنگ تر از قبله یاد قولایی که دادی بدتر و بدترم کرده
دل من تنگ تر از قبله…
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه …
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه …

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی دوریت عادت میشه

با اینکه دوری از چشمات واسه من آخر دنیاست تو که جدا بشی قلبم قد یه آسمون تنهاست
واسه من آخر دنیاست …
نمیدونم چرا الان اینجوری بینمون دعواست دل من این طرف تنگه دل تو اونطرف تنهاست
واسه من آخر دنیاست …
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه …
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه …



yahya ahmadi | ۰۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۷

Mehdi Jahani

Mehdi Jahani - Dorit Adat Mishe

آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 1396

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی

مهدی جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی